|
Polskie Koło Stunterskie Oficjalna strona PKS Studios |
|
Produkcje PKS Studios | PKS Studios productions - [PKS]Threshold
SouL - 2009-09-25, 21:45 Temat postu: [PKS]Threshold
Ozibe - 2009-09-25, 21:53
Filmiuk juz widzialem po południu
Montaż - 9 / 10
stunty - 9 / 10
Muza - 8 / 10
Ogólnie mi się podobało
Dash - 2009-09-25, 21:55
2nd.
Powiem szczerze że podobał mi się edit, gdyż film miał swój klimat. Nie przypominam sobie żeby Sharingan zmontował dobrze jakis vid, a ten za to jest dla mnie olśnieniem i zarazem miłą niespodzianką , gdyż naprawdę dla mnie najważniejsze w filmie jest to żeby miał swój klimat i swój styl a tego nie zabrakło w tym filmie dlatego tutaj duże brawa dla montażysty za zmontowanie muzyki w klimacie nagrania jakie wybrał .
Co do boostów to mam o nie małe pojęcie gdyż na moim kompie żadnego nie zrobię niestety .
Ale nie było źle , lecz z tego co widzę na vidach to juz zwykłe boosty się przejadły, teraz najbardziej cenione są kombosy związane z nimi , bądź kilkakrotne bump'nięcia na końcu ściany na któej boostujemy bądź jeszcze dalej , i tego tutaj mi zabrakło . Kreatywność jest ważna i musimy o niej pamiętać .
Oceny nie wiem czy powinienem wystawić gdyż bym zapewne zawyżył dla członka jednego teamu , i powtórzę że o boostach mam małe pojęcie.
Art - 2009-09-25, 22:00
lepsze niz soul 1/10
MarcioL - 2009-09-25, 22:13
Boosty z reguły do najtrudniejszych nie należą, było kilka słabych, ale również te, które faktycznie łatwe nie są i na szacunek zasłużyły =d . Nie będę tak krytykował filmu jak Art, ale kilka niedociągnięć było głównie 3-4 bardzo łatwe i mało kreatywne boosty. Montaż przypadł mi do gustu i ogółem rzecz biorąc film zasługuje na 5/5. Zycze powodzenia w kolejnych filmach.
Raziel - 2009-09-26, 11:16
Dzisiejszy boosting to nie to samo co boosting kiedyś. W dzisiejszych czasach stunter może liczyć na wiele ułatwień, wie jak z nich korzystać (rollboosty, fps'o -mania), robiąc chałamajzer moim zdaniem. Duży helight to już dzisiaj podstawa, a nawet jedyny czynnik stunta. Miło było zobaczyć tutaj kombinacje typu triple/duble, ale niestety, nie imponowały one aż tak bardzo, choć parę wyjątków było Podstawą dobrego filmu dzisiaj jest kreatywnosć, jednak tutaj kreatywność niestety ograniczała się tylko do "pierwsza ściana, druga ściana, jeeest! Zlandziłem!". chciałbym zobaczyć jakieś kombinacje z grindami, ciekawe przejścia do pierwszej jazdy po ścianie czy nawet jakiś bump 2 boost ale...
... ale i tak wystarczy mi to, co pokazałeś. Mam nadzieje, że w przyszłości wydasz jeszcze lepszy film! Wystarczy dodać coś kreatywnego
|
|