|
Polskie Koło Stunterskie Oficjalna strona PKS Studios |
|
Inne | Others - Samoczynne hamowanie
Gesior7 - 2015-11-01, 16:40 Temat postu: Samoczynne hamowanie Mam problem związany z częstotliwością renderowania klatek. Otóż, gdy wyłączam opcję "Frame Limiter" w grze "GTA: San Andreas", to po puszczeniu gazu i jadąc motocyklem, motocykl sam hamuje. Sprawdziłem, że problem dotyczy częstotliwości renderowania, za pomocą programu "San Andreas FPS Increaser": Po usunięciu limitu mam kilkaset FPS, a problem z hamowaniem motocykla się wyolbrzymia. Nie jestem w stanie Nawet tak zahamować używając hamulcy. Z resztą, zobaczcie na nagraniu:
https://www.youtube.com/watch?v=TJCh2qecu_0
Problem natomiast nie występuje po włączeniu opcji Frame Limiter w grze (25 FPS), oraz w modyfikacji "San Andreas: Multiplayer" (100 FPS).
Czy ktoś z Was miał z tym do czynienia?
SouL - 2015-11-07, 10:22
Przed chwilą dokładnie testowałem ten mod , i osiągając aż ponad 500 fps nie ktorych przypadkach , nie da sie normalnie stuntować , kamera obraca sie powoli gdy skręcasz , albo nie obraca sie wcale
Ogólnie Gesior nie polecam tego moda ze wzgledu na to że nie da się normalnie stuntować , lepiej zostać przy standardowych 100-130 fps
Natomiast nie wiem czy tego moda nie będę używał do nagrywania Repek ze względu że wygląda całkiem płynnie
Gesior7 - 2015-11-11, 16:28
Udało mi się zejść do 60 przez włączenie synchronizacji pionowej w sterowniku graficznym. I teraz nie widać tych objawów. Problem był w tym, że bez tego programu (to nie mod) mam podobne objawy. To znaczy nie aż tak wyraźne, ale zaniepokoiło mnie to. Ostatnio stuntowanie mi w ogóle nie wychodziło, chociaż próbowałem coś skleić. Dzięki za odpowiedź, Soul. = )
Przemm - 2015-11-21, 11:43
Nie używajcie tego programu/modyfikacji nawet do nagrywania.
https://www.youtube.com/watch?v=miGPV9ZPs-s
Przez co duża część stuntów w tym filmie wygląda mało legitnie.
https://www.youtube.com/watch?v=5A5CdU3y0zI
A do stuntowania tym bardziej, fizyka gry zdaje się być inna.
Gesior7 - 2015-11-21, 22:41
Nie widziałem tego nigdy, grając. Bez względu na ilość klatek. Z resztą po lewej tronie to jest chyba wersja z PlayStacji. Co do drugiego filmu, czy to jest film bez modów? Mniej więcej od połowy stunty wyglądają i są dziwne. Loty są zbyt zbyt wysokie. O wiele za. Znam parę miejscówek z tamtych stuntów. Niektóre z tych stuntów próbowałem wykonać coś około kilku tysięcy razy, no, może nie aż tyle, ale zdecydowanie wystarczająco, żeby mieć pojęcie, że stunty widziane w filmie są po prostu oszukane, bo są robione w innej grze. Nie wiem, co zmodyfikowano. Od pewnego momentu widzę takicj pełno w stunt-filmach. Właśnie od tamtego czasu zwątpiłem w stunting w GTA.
Przemm - 2015-11-22, 22:47
Ocknij się facet, wszystko jest z peceta i niezmodowane. To, że nie możesz wykonać tych trików świadczy tylko o twoich umiejętnościach. Gesior, jeżeli chciałbyś pojechać po Ziomku, musiałbyś zmierzyć się na musztardowy challenge.
Gesior7 - 2015-11-24, 18:38
Do nikąd stąd nie jadę. Dzięki za pomoc. I za ocenę moich jakże znikomych umiejętności. Jakże bardzo tego potrzebowałem. Nie wiem, po co zamieściłęś oba te filmiki, ale szkoda rozwijać niekończące się dyskusje, prowadzące donikąd.
SouL - 2015-12-02, 09:04
Jak przemoo był zawsze skur*** tak teraz przyznam mu racje nie używaj tej modyfikacji , bo to wygląda źle , lepiej mieć te 25 fps w repkach i mniej w grze niż 30 w repkach i motor ci samoczynnie hamował w GTA. a to czy masz 120 fps czy 400 to nie ma żadnej różnicy pozatym że ci GTA tylko szwankuje
Art - 2015-12-02, 11:48
ogarnijcie jak w tym silentpatchu zrobic tak zeby miec limit 25fps w repkach i w jakimstam pliku 14 zamiast 0 nie pamietam jakim i bedzie wszystko dzialac normalnie
Gesior7 - 2015-12-02, 17:09
W repkach zawsze jest 25fps, nie ważne, jak przyśpieszysz grę. Replaye zawsze są nagrywane z taką częstotliwością, i jeszcze nie widziałem programu, który to zmienia (a szukałem już).
A tak na marginesie, "San Andreas FPS Increaser" chyba nie zalicza się do modyfikacji, o ile mi wiadomo, ponieważ nie modyfikuje plików gry.
Zanim sprawdziłem ten program, myślałem że skoro stunterzy robiący filmy ze stuntami piszą i zapierają się, że nie używają modyfikacji (a skoro taki hack nie zalicza się do modyfikacji, to by pasowało), a co poniektóre stunty na filmie wyglądają, jakby grawitacja czasami nie działała na pojazd (widać głównie w stuntach NRG-500), to może stuntują wyżej dlatego, że mają więcej FPS. Wiem, że w przypadku taxi boost częstotliwość generowania klatek ma znaczenie. Sprawdziłem, jak stuntuje się po zwiększeniu częstotliwości generowania klatek przy pomocy tego programu, i poza tym dziwnym zachowaniem się motoru i ruchu na ulicy niewiele się zmienia.
Art - 2015-12-02, 21:56
jak masz to gowno to masz 30fps w repkach
Gesior7 - 2015-12-05, 16:37
Sprawdziłem. Faktycznie nowe replaye nagrywają się z prędkością 30fps, a stare są przyspieszone z 25fps do 30fps.
Skoro problem z tym dziwnym hamowaniem NRG jest już rozwiązany, to 30fps podniosłoby jakość stunt filmów i byłoby przydatne do nagrywania filmów fabularnych.
Alibi - 2015-12-08, 22:46
Aha! mam was moderzy!
Gesior7 - 2015-12-23, 14:37
Dzięki. Myślałem, że to tylko u mnie tak się dzieje.
Art - 2015-12-23, 18:56
jesli masz silent patcha i wylaczysz frame limiter ***
jak to rozwiazac:
sciagnijcie sobie bracia i siostry stream ini extender i ustawcie framedelay na 14, wtedy wszystko bedzie tak jak byc powinno
Fire Dragon - 2015-12-23, 22:31
Też mam ten sam objaw powyżej 200 FPS. Sprawdźcie sobie nawet w GTAVC - też tak jest. Po prostu z jakiegoś powodu przy zbyt dużej ilości klatek na sekunde fizyka gry wariuje i dzieją sie takie dziwne rzeczy.
|
|