Teczka : tu będe zamieszczał swoje prace które wykonuje w 3ds max, troche ich już jest więc zaczne od najnowszej a jest nim Dodge challanger z 2004 wiem że wygląda okropnie i wogóle niepodobny ale od czegoś trzeba zacząć. Jest to mój 1 pojazd w 3ds max ( przedtem były wazony, długopisy itp ) Praca robiona w jakieś 3 dni głównie patrzyłem na ogół a nie na detale więc jest tam dużo niedociagnieć ale zamierzam poprawić ten model, wyciagnąłem skądś moją 1 felge i jakoś spróbowałem wyrenderować a to u mnie idzie gorzej niż modeling bo ja prawie wogołe nie potrafie renderowac w 3ds max tak więc oto model. Następnym razem będzie lepiej, to jest taki test chciałem się dowiedzieć czy wogóle mi coś wyjdzie. Ułożenie siatki jest okropne więc go wam raczej nie pokaże .
Wiek: 35 Dołączył: 6570 dni temu Posty: 2607 Skąd: Białystok
Punkty: 39724
Wysłany: 2011-02-01, 22:31
Całkiem niezły model i materiały. Kamera jest bardzo dziwnie ustawiona na pierwszym zdjęciu, jest taka nierealistyczna. Karoseria jest zdecydowanie za ciemna. Źle ustawione jest oświetlenie.
Praktykuj, a może jeszcze zrobisz bardziej szczegółowy projekt. Wyrenderujesz ładny screen, a model będziesz mógł wyeksportować do GTA. Widać, że coś już potrafisz.
_________________
In ancient times some random phpbb devs programed a mystic power named: Search button.
Only the chosen ones know how to use it. ツ
W jednym miejscu widze błąd, przynajmniej odnoszę takie wrażenie że ogień wychodzi poza puszkę, może dlatego ze nie ma tam cienia.
http://img15.imageshack.us/i/52886351.jpg/
Dobrze, że te"kulki" nie są takiego samego kształtu bo bym pomyślał, że to reklama produktu z sex-shopu. Ale trzeba przyznać perfum Ci ładnie wyszedł, ciekawe czy ma taki sam zapach jak wygląda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum