Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin forum
Autor Wiadomość
Macius_ 
Lewa ręka mafii postowej


Wiek: 31
Dołączył: 6617 dni temu
Posty: 373
Skąd: z Łomży

Punkty: 8840
Wysłany: 2006-05-04, 22:28   Regulamin forum

Regulamin forum PKS Studios


1. Ogólne

Regulamin forum jest tutaj najważniejszym dokumentem. Od niego zacznij korzystanie z forum czytając wszystko.



2. Nieznajomość regulaminu

Każdy użytkownik, rejestrując się, jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Jego nieznajomość nie będzie powodem do zmniejszania kary w przypadku jego złamania, a także będzie surowo karane.



3. Równość wobec zasad

Niniejszy regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum. Członkowie administracji nie mają wobec poniższych zasad żadnych przywilejów.



4. Zabronione są posty, podpisy oraz avatary o treściach:

1. pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, innych obscenicznych lub przeznaczonych do oglądu tylko przez osoby pełnoletnie;
2. brutalnych, ukazujących przemoc;
3. wulgarnych lub obrażających użytkowników forum lub inne osoby, zawierających groźby odnoszące się do życia rzeczywistego;
4. wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów dyskryminacji;
5. ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm);
6. łamiących prawo (np. prawa autorskie, prawo o ochronie danych osobowych), propagujących łamanie prawa (np. piractwo komputerowe);
7. zawierających jawne reklamy (produktów, usług) przynoszące komuś zyski, zarówno w formie ogłoszeń, jak i ofert handlowych - wymiana, sprzedaż, kupno, (w niektórych przypadkach reklamy nie przynoszące zysków również są niedozwolone);
8. propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające;
9. innych kontrowersyjnych, naruszających zasady współżycia społecznego, uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe.



5. Odpowiedzialność

Obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące na forum treści, a tym bardziej za materiał, do którego prowadzą zamieszczane na forum linki.



6. Treść postów oraz podpisów

Zabrania się pisania postów typu: "lol", "haha" itp. Jeżeli już piszecie post to rozwińcie jego treść i sens ponieważ administracja ma ciekawsze zajęcia niż usuwanie tego typu postów i rzucanie upomnieniami za nie. To samo tyczy się oceniania prac innych. Karane będą posty typu "6/10", "fajne", "jesteś gópi". itp. Jeśli oceniasz czyjąś pracę poświęć chwilę na uargumentowanie swojej opinii.

Ponadto, wasz podpis nie powinien zajmować więcej niż 600x200px, ponieważ, jak wyżej, administracja ma ciekawsze zajęcia niż usuwanie waszych podpisów.



7. Odkopywanie tematów

Zabrania się odkopywania tematów według niżej określonych warunków:

Można odkopywać:
* tematy dotyczące stuntów z okresu ostatniego roku (bo jak ktoś odkopie temat np. TA1 czy SS2 i napisze, że stunt jest bardzo słaby i w ogóle kiszka, to nieco idiotyczne będzie),
* tematy dotyczące seriali i filmów robionych w GTA,
* tematy typu: gry i zabawy,
* tematy z działu hydepark - "muzyka", "śmieszne" i temu podobne.

Nie można odkopywać:
* tematy dotyczące projektów stuntów/collabów/innego rodzaju filmów,
* tematy, w których użytkownicy proszą o pomoc i ta pomoc została im już udzielona,
* wszelkie tematy, które są odkopywane w celu skomentowania wypowiedzi innego użytkownika.



8. Rodzaje kar:

Ostrzeżenie słowne

Ostrzeżenie słowne może być tylko jedno.
W dodatku, administrator/moderator ma prawo, nie obowiązek udzielenia takiego ostrzeżenia.


Ostrzeżenie - można je otrzymać za:

* publiczne obrażanie innych użytkowników lub używanie wulgarnych słów,
* wielokrotne pisanie razy tego samego tematu lub postu, a także nieedytowanie postów ( Spam ),
* pisanie nie wnoszących nic do tematu postów oraz pisanie nie na temat,
* hakerstwo itp.
* masowe nieprzestrzeganie zasad ortografii.
* ciągłe wykonywanie wykroczeń wymienionych w Regulaminie pomimo ostrzeżeń,
* wszelkie działania, tu nie wspomniane, lecz uznane przez moderatora lub administratora za niestosowne.


Ban - blokada konta można go otrzymać za:

* 6 ostrzeżeń,
* multikonto,
* wszelkie działania, tu nie wspomniane, a uznane przez moderatora lub administratora za niestosowne.

# Przy czym:

Użytkownik ma prawo do poznania przyczyny upomnienia/bana.

Blokada pisania (Po jakiej wartości ostrzeżeń użytkownik nie będzie mógł pisac na forum) - 3 ostrzeżenia

Blokada wejścia na forum (Po jakiej wartości ostrzeżeń użytkownik nie będzie mógł wejść na forum) - 6 ostrzeżeń

Usunięcie 1 ostrzeżenia jest równoznaczne z przesłaniem na konto forum (dane konta - PW do użytkownika Drool) równowartości 10 PLN w formie dobrowolnej dotacji.



9. Votum Nieufności

Każdy użytkownik forum może założyć temat z Votum Nieufności dla danego członka Administracji. Użytkownik musi podać argumentację, dlaczego według niego dany Moderator/Administrator powinien być wyrzucony ze swojego stanowiska. Musi mieć też poparcie innych użytkowników. Administracja ma dwa tygodnie na rozpatrzenie wniosku o udzielenie Votum Nieufności. Temat powinien zostać założony w kategorii Hydepark na forum.
Ostatnio zmieniony przez Gesior7 2012-06-03, 13:35, w całości zmieniany 27 razy  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Matej from mStyles modified by Drool
statystyka