Wiek: 31 Dołączył: 5370 dni temu Posty: 663 Skąd: Myszków
Punkty: 28050
Wysłany: 2010-02-18, 11:33
tutek dobry , jednak na sampie jest o wiele łatwiej. jeszcze myślałem nad tym , że można zabić jakiegoś przechodnia i gdy jedzie karetka można zrobić CB.
Panowie, może w tym momencie wywołam ogólnoforumową dyskusje ale czy ta metoda nie ociera się o modding ?
Rozumiem teleporty, nieśmiertelności pojazdów oraz CJ itp. To wszystko bezpośrednio nie wpływa na sam stunting jednak ta metoda już tak. Używamy takich metod, które można w normalnych warunkach wykonać w SA , np. Boost, BSM, iBSM , farming , catapulting. Jednak czy normalną grą jest sobie ustawiać kierowce i wóz który cyklicznie przejeżdża zgodnie z naszą wolą ? Nie sądzę. Jeśli mamy przechodzić z normalnego stuntingu na wykluczający wszelką przypadkowość to niedługo do wykonania stuntów będzie potrzebne wpisanie odpowiednich parametrów w kodzie gry. Czy to nie bezsens ?
_________________ " Jest tylko jeden powód dla którego nie warto stuntować :
Crashe replay'ów... "
Tak oczywiście, że to podchodzi pod moding wiadomo wszystko to co ktoś ingeruje swój wkład inny jaki jest w grze jest to na jakieś bazie oszustwo. Lecz ta metodę można zastosować głównie do filmów typu "4fun". Nie miałem tu na myśli normalnych collabów.
Wiek: 35 Dołączył: 6577 dni temu Posty: 2607 Skąd: Białystok
Punkty: 39724
Wysłany: 2011-02-16, 14:47
Daro napisał/a:
Tak oczywiście, że to podchodzi pod moding wiadomo wszystko to co ktoś ingeruje swój wkład inny jaki jest w grze jest to na jakieś bazie oszustwo. Lecz ta metodę można zastosować głównie do filmów typu "4fun". Nie miałem tu na myśli normalnych collabów.
Tego typu oszustwo, to jest to, co my robimy. Oszukujemy grę. Robimy stunty, których zwykli śmiertelnicy nie robią za każdym razem w grze.
Jest bardzo dużo innych przekrętów związanych ze stuntingiem, zaczynając od zatrzymywania pogody, poprzez zapamiętywanie więcej niż dwóch pojazdów, a kończąc na sprawach bardziej technicznych związanych z liczbą wyświetlanych klatek (na przykładzie tego filmu: http://www.youtube.com/watch?v=qcEMO4Mm1bc). Tego typu rzeczy są nieraz ignorowane, chociaż mają znaczenie w stuntingu. Często niektóre można obejść, do innych wykorzystuje się mody i programy ingerujące w działanie gry. Jako przykład takiego jawnego oszustwa mogę podać Grennade boosting. Wybuch granatu w grze kosztuje życie, ale mimo to wpisując kody, lub włączając dodatkowy program można postać w grze uczynić nieśmiertelną, a wybuchy granatów wykorzystać, jako dodatkową siłę do wyskoku. Tak samo bez programów, skryptów to teleportu, nie było by takich stuntów, jakie masz dzisiaj.
Ogólnie staram się nie zwracać uwagi na drobne nieścisłości związane ze stuntingiem powodujące jedynie spór. Staram się je omijać, robiąc takie stunty, na jakie pozwala mi gra, a jednocześnie staram się, aby były jak najbardziej oryginalne. Myślę, że możliwości, jakie dają nam programy i modyfikacje (San An Studios, skrypty, modyfikacje multiplayer, Control Center, ...) są dobrym motywem, jeżeli wykorzystasz je w dobrym celu. Robiąc stunty w grze używamy tych dodatków. Nie myślę, że to jest niesprawiedliwe, ponieważ te dodatki są dostępne dla każdego internauty, fana GTA.
Robiąc stunt-filmy uczymy się czegoś, na przykład pracy w grupie, ale także się bawimy, i to jest w porządku. Zatem, jeżeli użyjesz tej metody do filmu, nie będzie to coś znacznie odpadającego od normy (nienormalne). Jeżeli wykorzystasz to w stuntingu do czegoś dobrego, chociażby do zrobienia nowego stunta, rozwijasz stunting. Jeżeli wykorzystujesz program, modyfikację nieumiejętnie, nic dobrego to nie przyniesie, raczej tylko chaos i spór.
_________________
In ancient times some random phpbb devs programed a mystic power named: Search button.
Only the chosen ones know how to use it. ツ
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum