Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gesior7
2012-06-01, 14:52
ACBT
Autor Wiadomość
Daro 
Aktywny amator



Wiek: 33
Dołączył: 5945 dni temu
Posty: 157

Punkty: 3870
Wysłany: 2010-02-18, 08:03   ACBT

Ambulance CB Turtorial Gta Sa

ACBT
_________________

 
     
szybki 
Maniak postów



Wiek: 28
Dołączył: 5296 dni temu
Posty: 306

Punkty: 3440
Wysłany: 2010-02-18, 09:11   

dobry tutek, 5\5
 
 
     
VIP|Art 
Dziecko neo


Wiek: 31
Dołączył: 5370 dni temu
Posty: 663
Skąd: Myszków

Punkty: 28050
Wysłany: 2010-02-18, 11:33   

tutek dobry , jednak na sampie jest o wiele łatwiej. jeszcze myślałem nad tym , że można zabić jakiegoś przechodnia i gdy jedzie karetka można zrobić CB.
_________________

 
 
     
Gesior7 
Administrator
I <3 Chiquita



Wiek: 35
Dołączył: 6577 dni temu
Posty: 2607
Skąd: Białystok

Punkty: 39724
Wysłany: 2010-03-07, 19:11   

Według mnie bardzo dobre. Ale, czy to się przyjmie?
Zobaczymy.
Pomysłowy sposób na trick. 5+

PS: Co zrobić, jeżeli kierowca ucieka?
_________________

In ancient times some random phpbb devs programed a mystic power named: Search button.
Only the chosen ones know how to use it. ツ

 
 
     
Skamer 
Ja tu tylko sprzątam
Margines Stuntingu



Dołączył: 6383 dni temu
Posty: 1942
Skąd: Kraków

Punkty: 666626558
Wysłany: 2010-03-10, 22:26   

Panowie, może w tym momencie wywołam ogólnoforumową dyskusje ale czy ta metoda nie ociera się o modding ?

Rozumiem teleporty, nieśmiertelności pojazdów oraz CJ itp. To wszystko bezpośrednio nie wpływa na sam stunting jednak ta metoda już tak. Używamy takich metod, które można w normalnych warunkach wykonać w SA , np. Boost, BSM, iBSM , farming , catapulting. Jednak czy normalną grą jest sobie ustawiać kierowce i wóz który cyklicznie przejeżdża zgodnie z naszą wolą ? Nie sądzę. Jeśli mamy przechodzić z normalnego stuntingu na wykluczający wszelką przypadkowość to niedługo do wykonania stuntów będzie potrzebne wpisanie odpowiednich parametrów w kodzie gry. Czy to nie bezsens ?
_________________
" Jest tylko jeden powód dla którego nie warto stuntować :
Crashe replay'ów... "
 
 
     
Siemko 
Aktywny amator



Dołączył: 5337 dni temu
Posty: 175

Punkty: 1220
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-03-29, 14:40   

Nawet ale Skamer raczej dobrze pisze. Podobna metoda mogłaby być w barracksbump'ach...

/e
"Turtorial"?
_________________
 
 
     
Daro 
Aktywny amator



Wiek: 33
Dołączył: 5945 dni temu
Posty: 157

Punkty: 3870
Wysłany: 2011-02-14, 09:34   

Tak oczywiście, że to podchodzi pod moding wiadomo wszystko to co ktoś ingeruje swój wkład inny jaki jest w grze jest to na jakieś bazie oszustwo. Lecz ta metodę można zastosować głównie do filmów typu "4fun". Nie miałem tu na myśli normalnych collabów.
_________________

 
     
Crack 
Maniak postów



Wiek: 30
Dołączył: 5838 dni temu
Posty: 328

Punkty: 3680
Wysłany: 2011-02-14, 15:44   

Szybka odpowiedź, nie ma co ! :wink:

[ Komentarz dodany przez: Gesior7: 2011-02-14, 17:59 ]
Nie robić śmietnika.
_________________
 
     
Gesior7 
Administrator
I <3 Chiquita



Wiek: 35
Dołączył: 6577 dni temu
Posty: 2607
Skąd: Białystok

Punkty: 39724
Wysłany: 2011-02-16, 14:47   

Daro napisał/a:
Tak oczywiście, że to podchodzi pod moding wiadomo wszystko to co ktoś ingeruje swój wkład inny jaki jest w grze jest to na jakieś bazie oszustwo. Lecz ta metodę można zastosować głównie do filmów typu "4fun". Nie miałem tu na myśli normalnych collabów.

Tego typu oszustwo, to jest to, co my robimy. Oszukujemy grę. Robimy stunty, których zwykli śmiertelnicy nie robią za każdym razem w grze.
Jest bardzo dużo innych przekrętów związanych ze stuntingiem, zaczynając od zatrzymywania pogody, poprzez zapamiętywanie więcej niż dwóch pojazdów, a kończąc na sprawach bardziej technicznych związanych z liczbą wyświetlanych klatek (na przykładzie tego filmu: http://www.youtube.com/watch?v=qcEMO4Mm1bc). Tego typu rzeczy są nieraz ignorowane, chociaż mają znaczenie w stuntingu. Często niektóre można obejść, do innych wykorzystuje się mody i programy ingerujące w działanie gry. Jako przykład takiego jawnego oszustwa mogę podać Grennade boosting. Wybuch granatu w grze kosztuje życie, ale mimo to wpisując kody, lub włączając dodatkowy program można postać w grze uczynić nieśmiertelną, a wybuchy granatów wykorzystać, jako dodatkową siłę do wyskoku. Tak samo bez programów, skryptów to teleportu, nie było by takich stuntów, jakie masz dzisiaj.
Ogólnie staram się nie zwracać uwagi na drobne nieścisłości związane ze stuntingiem powodujące jedynie spór. Staram się je omijać, robiąc takie stunty, na jakie pozwala mi gra, a jednocześnie staram się, aby były jak najbardziej oryginalne. Myślę, że możliwości, jakie dają nam programy i modyfikacje (San An Studios, skrypty, modyfikacje multiplayer, Control Center, ...) są dobrym motywem, jeżeli wykorzystasz je w dobrym celu. Robiąc stunty w grze używamy tych dodatków. Nie myślę, że to jest niesprawiedliwe, ponieważ te dodatki są dostępne dla każdego internauty, fana GTA.
Robiąc stunt-filmy uczymy się czegoś, na przykład pracy w grupie, ale także się bawimy, i to jest w porządku. Zatem, jeżeli użyjesz tej metody do filmu, nie będzie to coś znacznie odpadającego od normy (nienormalne). Jeżeli wykorzystasz to w stuntingu do czegoś dobrego, chociażby do zrobienia nowego stunta, rozwijasz stunting. Jeżeli wykorzystujesz program, modyfikację nieumiejętnie, nic dobrego to nie przyniesie, raczej tylko chaos i spór.
_________________

In ancient times some random phpbb devs programed a mystic power named: Search button.
Only the chosen ones know how to use it. ツ

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Matej from mStyles modified by Drool
statystyka