Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z łączem
Autor Wiadomość
Poti 
Przyjaciel



Wiek: 30
Dołączył: 5662 dni temu
Posty: 437

Punkty: 24740
Wysłany: 2013-07-12, 18:52   Problem z łączem

Siema, mam mały problem z niedawno zakupionym komputerem. Nie znam się zbytnio w tych sprawach, więc przymknijcie oko na moje prostackie i nie fachowe nazewnictwo :D Do rzeczy..
Sprawa jest dość dziwna, gdyż czasem, nie zawsze, ale dość często (można by rzec, że losowo) przy włączaniu komputera mam odrazu dostępu do internetu, czasem jest odrazu, a czasem musze odczekać jakieś 15min po czym dopiero mam owy dostęp. Jest to troche irytujące, miałem zamiar dzwonić do tych ch*jów z netii, ale dziś się przekonałem, że to nie ich wina ._. W czasie gdy internet po włączeniu komputera znów nie działał, z głupia wziąłem starą pake, podłączyłem wszystko i czary mary! Internet działa odrazu.. Po czym podłączyłem spowrotem nową pake i internetu dalej nie było, dopiero po 15minutach się odpalił. Naprawde nie ogarniam tego, ktoś wie z czym to może być związane? Jakiś łatwy środek na usunięcie tego? Czy mam lecieć z nim odrazu do gwarancji? Będę wdzięczny za każdą sensowną radę..

Zarzucam dwa screeny, nie wiem czy do czegoś się przydadzą, ale zrobiłem tak na wszelki wypadek. Były zrobione gdy nie miałem dostępu do internetu.




_________________





 
 
     
Cysiek 
Aktywny amator



Wiek: 33
Dołączył: 6008 dni temu
Posty: 111
Skąd: ~ Olkusz

Punkty: 990
Wysłany: 2013-07-13, 02:45   

1 sieć, po co ta druga.
Skonfigurowana?
Pisz na gg
_________________


 
     
Gesior7 
Administrator
I <3 Chiquita



Wiek: 35
Dołączył: 6593 dni temu
Posty: 2607
Skąd: Białystok

Punkty: 39724
Wysłany: 2013-07-13, 12:00   

Sprawdź następujące rzeczy:
adres fizyczny, adres IP (czy jest przypisany),
sprawdź, czy łączysz się przez DHCP. Niektórzy dostawcy internetu nie pozwalają na łączenie przez DHCP (np. Internetia). W takim wypadku należy wyłączyć protokół DHCP.