Poprzedni temat «» Następny temat
Mały problemik
Autor Wiadomość
DS
[Usunięty]


Wysłany: 2007-02-07, 09:49   Mały problemik

Siemaneczko. Słuchajcie wchodzę sobie na stronę GTA Inside i znalazłem fajny motorek z jakimś LVX Mod. http://gta.gamigo.de/down...p?do=cat&id=246 tutaj macie linka. I ściągnęłem go zrobiłem to co było napisane w redme i niemogę jeździć tak jak ten koleś na zdjęciach na stronce GTA Inside. Weźcie może wy poprubujcie bo fajnie to wygląda. I tu chce też do Yamy. Jest też taki modzik do VC a wiem, że Yama lubi grać w VC to jak coś to napisz mi Yama na gg i ci dam linka. A wy sprubujcie to zainstalować i poprobujcie tak pojeździć jak ten koleś. Fajnie to wygląda a niemogę tak jeździć. Z góry dzięczki za pomoc.
 
     
mAsTeR 
Lewa ręka mafii postowej



Dołączył: 4731 dni temu
Posty: 380
Skąd: Nowy Sącz

Punkty: 440
Wysłany: 2007-02-07, 14:32   

Hmm a podmieniłeś txt w imgtool ?? bo jak tak to mogłeś jeszcze zapomnieć odbudować archiwum też tak miałem a wiem że wiele osób zapomina o tym tu masz zdjęcie co masz kliknąć po dodaniu obiektu Zdjęcie
_________________
 
 
     
Gesior7 
Administrator
I <3 Chiquita



Wiek: 31
Dołączył: 5016 dni temu
Posty: 2592
Skąd: Białystok

Punkty: 39564
Wysłany: 2007-02-07, 15:10   

Ale porada Master, ja nie mogę, Gmpwned!
w sumie bzdura kompletna, bo w archiwum nie potrzebne są pliki txt. Wydaje mi się, że powinieneś podmienić pliki ifp w odpowiednim archiwum. A DS, że takich tricków nie umiesz robić, to ja nie wiem co mam poradzić xD (nie jest to łatwe), ale animacje wygląają całkiem fajnie. W przyszłości zamierzam zrobiś skateboard mod. :D
BTW: DS zmień swój awatar, bo mi się źle robi, kiedy na ie patrzę. ;)
_________________

In ancient times some random phpbb devs programed a mystic power named: Search button.
Only the chosen ones know how to use it. ツ

 
 
     
DS
[Usunięty]


Punkty: 39564
Wysłany: 2007-02-07, 16:32   

Gesior może i zmienię, ale jak zmienię to będziesz jeszcze bardziej niezadowolony :D No to wreście ktoś mi powie jak jeździć tak jak ten kolo ze wiecie np. te nogi na sterze i na tylnim kole. Kurde bo też tak chce. Wogóle można tak zrobić?
 
     
Shark
[Usunięty]


Punkty: 39564
Wysłany: 2007-02-07, 17:23   

zapewne w readme będzie pisało...

Zmień też sygnaturkę, albo w ogóle ją wywal. Kolor jest odstraszający...
 
     
przemax 
Lewa ręka mafii postowej



Wiek: 28
Dołączył: 4758 dni temu
Posty: 372
Skąd: Matrix

Punkty: 5065
Wysłany: 2007-02-07, 17:28   

Oto treść readme

Kod:
GSXR-SRAD_SA 3IN1 BY Elrayzeur Beta2 + LVX Mod

website: http://elrayzeur.free.fr/

THX at all authors of tools for SA
---------------------------------------------------------------------

instal

Open gta3.img search wayfarer.ifp and delet it, add the new wayfarer.ifp

Make same for the .txd and the .dff

---------------------------------------------------------------------

carcols

wayfarer, 36,6, 62,1, 1,43, 1,53, 36,65, 1,75, 1,79, 4,88, 36,2

---------------------------------------------------------------------

Handing have to 2 parts:

Part1

WAYFARER          500.0     200.0   4.5    0.0 0.05 -0.09 103 1.4 0.9  0.48     5 290.0 70.0 5.0  R P     15.0  0.50 0 35.0      0.85 0.15  0.0   0.15 -0.16 0.5  0.0        0.0  0.15 10000     1002000        2            1  1    4



Part2

!    WAYFARER          0.35    0.10    0.35    0.10    40.0    30.0    0.92    0.65    0.6        0.1        40.0    -40.0    -0.013    0.6        0.5


Dodał Yama:

przemax, cały czas niestety nabijasz posty, każdy kto by ściągnął moda, to by wiedział, co jest w readme - poza tym wcale nie skończyłeś z kilkusłownymi postami - daję Ci ostatnią szansę, więc proszę: jak piszesz posta, to jak najbardziej rozwiń treść, bo nie będę miał innego wyjścia jak danie Ci warna :/ - mam nadzieję, że się poprawisz, bo już jedną szansę Ci dałem przedtem...


:552:
_________________
CPU:AMD AthlonII X4 620@3.2ghz
MOBO:Gigabyte M720
GPU:HD 6850
RAM:2x 2gb ddr3
HDD:Samsung 500Gb
PSU:Corsiair CX 430

Ostatnio zmieniony przez Yama 2007-02-07, 21:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Gesior7 
Administrator
I <3 Chiquita



Wiek: 31
Dołączył: 5016 dni temu
Posty: 2592
Skąd: Białystok

Punkty: 39564
Wysłany: 2007-02-11, 00:56   

Nie, no Yama, nie kapuję, po co ty ten przypis dodałeś. Readme chyba powinno rozwiązać sprawę. :P
BTW: nie uważacie, że zapomnieli dodać info o plikach ifp? Chyba to sprawdzę. :P

Sorry, jest ifp (ten plik z animacjami) :P Jeżeli będzie mi się nudzić, to sprawdzę z IFP IO do 3DS maxa.

New:
Te animacje są pod drive-by.

Problem rozwiązany. :P
_________________

In ancient times some random phpbb devs programed a mystic power named: Search button.
Only the chosen ones know how to use it. ツ

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Matej from mStyles modified by Drool
statystyka