Wys³any: 2011-07-24, 21:33 Skamer uk³ada na zawodach
W³a¶ciwie to jak w tytule.
Zawody w uk³adaniu kostki Rubika i nie tylko odby³y siê 23 Lipca w ¦wierklanach, jako i¿ nie jest to tak daleko stwierdzi³em, ¿e warto siê przejechaæ i sprawdziæ na tle innych.
Mam 2 filmiki z zawodów, wrzucê jeszcze trzeci niebawem.
Oto linki
Wiek: 32 Do³±czy³: 7119 dni temu Posty: 1507 Sk±d: Myczków
Punkty: 7309
Wys³any: 2011-07-25, 00:00
Ta szczê¶liwa mina po u³o¿eniu 14.91 - bezcenna.
Ja tam nadal muszê pozostaæ przy czasach powy¿ej jednej minuty To fajnie, ¿e pojecha³e¶ na takie zawody. Interesuje mnie jeszcze najlepszy czas na zawodach z 3x3z3 no i które miejsce?
_________________ Co¶ dla osób, które lubi± moje stunty
I dla moich przyjació³!
Có¿ na tle innych to ja jestem amatorem, mimo to dziêki za uznanie .
Cieszê siê w sumie bo w konkurencji 2x2x2 zaj±³em 14ste miejsce co jak na pierwsze zawody tego typu to super wynik niestety na fina³ to za ma³o.
Podobnie w konkurencji 3x3x3 moja ¶rednia z 5 u³o¿eñ to 18.82
ostatnia osoba która dosta³a siê do pó³fina³u mia³a ¶redni± 16.57.
Tak to tylko 2 sekundy ró¿nicy w ¶redniej ale to pozornie "ma³a" ró¿nica, jednak trzeba chyliæ czo³a przed bardziej do¶wiadczonymi zawodnikami :P
Najlepszy czas na tych zawodach w 3x3x3
to
8.90 i widzia³em to na w³asne oczy (akurat przygl±da³em siê tej osobie)
heh a¿ siê g³upio wtedy cz³owiekowi robi w takich momentach
_________________ " Jest tylko jeden powód dla którego nie warto stuntowaæ :
Crashe replay'ów... "
Wiek: 32 Do³±czy³: 6009 dni temu Posty: 181 Sk±d: Zielona Góra
Punkty: 2440
Wys³any: 2011-07-25, 09:08
tak jak wy¿ej i dodam, ¿e potem reszta jest ¼le i ju¿ dalej nie wiem co robic
ale naprawdê szacuneczek, oby¶ w przysz³o¶ci zaj±³ miejsce w pierwszej trójce a najlepiej pierwsze ;]
pozdrawiam
Raziel a nie cieszy³by¶ siê ? U³o¿enie bez ¿adnych skipów, pe³ne, ³adne i to jeszcze w takim stresie przy ¶rednich w okolicach 18-19 sekund. Mog³oby byæ tylko lepiej nagrane, bo nie lubiê mieæ uciêtej g³owy